drcham писал(а):
А там внутрь ставится простой отбойник что ли ? Т.е. это не гидравлика ес-но ?
По всей вероятности да:
Product Description
..... Inspired by race bump stops that are used in many different off-road niches, Daystar Stinger bump stops use Daystar’s revolutionary
EVS is a miEVS foam technology.crocellular foam material that is available in two different densities.
EVS has a true progressive spring rate and is designed to be cycled thousands of times without degrading. Each Stinger bump stop can carry between one and three EVS foam inserts,
allowing the user to easily adjust the firmness of the bump stops. Combine the different densities of the EVS material available with the adjustability of the Stinger piston shaft, and you have a bump stop that can be adapted to all needs and uses. The outer shell of the Stinger is machined from heavy gauge tubing, while the bronze guide for the piston shaft ensures long life. Thanks to the overall design,
Stinger bump stops are fully rebuildable. Stinger Bump Stops
are a fraction of the cost of nitrogen-charged bump stops while offering the same performance attributes.
Да и походу weld-on mounts надо сразу вместе заказывать,бо скорей всего резьба дюймовая,а такую плашку хрен найдешь.
Зы Я думаю эмпирическим путем можно подобрать упругий элемент,пусть даже не выдерживающий 5000 циклов ,заявленных пиндосами.

15 тыр -это не 50 ( а колхозить самому- вот точно дороже выйдет : 3500 рэ- за колхозную штуку- не получится....а так можно разобрать готовую и в серию запустить)))))))